دفترچه یادداشت زندگی

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری / گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

دفترچه یادداشت زندگی

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری / گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تلویزیون خونه بابام

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۰ ق.ظ

یادش بخیر قدیما خونه بابام یک تلویزیون سیاه سفید داشتن و اون زمان فقط کانال یک و دو رو میگرفت بعد کم کم شبکه سه رو هم میگرفت . من و داداشام عاشق فوتبال بودیم و از همین تلویزیون سیاه و سفید فوتبال نگاه میکردیم . بعد که به دبیرستان رسیدیم بابام تلویزیون رنگی خریده بود و ما باهاش فوتبال نگاه میکردیم لذت می بردیم . بعضی وقتا هم داداش علی که بزرگتر بود دستگاه پلی استیشن از کلوپ نزدیک خونمون اجاره میکرد و به تلویزیون وصلش میکردیم و سه نفره ( من و داداش علی و داداش احمد ) فوتبال بازی میکردیم . بعضی موقع ها بود که شب تا صبح بازی میکردیم . یادش بخیر

این هم تلویزیون خونه بابام که من دارم فوتبال استقلال در لیگ برتر رو نگاه میکنم ...

عکس مربوط به یکی از شبهای مهرماه سال 1398 هست .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی