دفترچه یادداشت زندگی

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری / گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

دفترچه یادداشت زندگی

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری / گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خرید وسایل هفت سین و تزئین سفره هفت سین نوروزی

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

سال نو مبارک .

عید نوروز امسال که نوروز سال 1399 می باشد بخاطر شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان ، عید دیدنی ها برگزار نمی شود و کسی به خانه ها رفت آمد نمی کند حتی اقوام بسیار نزدیک مثل برادر خواهر . این بیماری در اوایل اسفندماه 1398 وارد کشور ایران هم شد و کم کم گسترش پیدا کرد .

حالا عید نوروز هم کسی به خانه کسی رفت آمد نمی کند تا این بیماری انشالله ریشه کن شود . 

ولی من سفره هفت سین نوروزی را خریدم و در خانه تزئین کردم . البته همسرم گفت که لازم نیست سفره هفت سین بچینیم اما من گفتم چونکه اولین عید نوروز زندگی مان است که در خانه خودمان هستیم واسه همین وسایل هفت سین رو گرفتم و خودم سفره رو چیدم . بعدشم برای کسی نچیدم که بیاد نگاه کنه واسه خودمون هست که کنار خونه گذاشته باشه و بتونیم با دیدن هفت سین ، بوی عید رو حس کنیم .

عکسی از وسایل برای سفره هفت سین

عکسی از سفره هفت سین بعد از تزئینات که خودم انجام دادم 

 

وسایلی که برای هفت سین خریدم :

1 - ظروف هفت سین بصورت کامل که در عکس اول مشاهده می کنید : 65 هزار تومان

2 - میز خاطره : 55 هزار تومان

3 - پارچه برای روی میز ( ترمه ) : 50 هزار تومان

4 - تنگ ماهی به همراه دو عدد ماهی : 20 هزار تومان

5 - دو شاخه گل سنبل با جنس مصنوعی : 30 هزار تومان

6 - یک عدد قرآن کوچک : 20 هزار تومان

7 - یک سبزه کوچک : 5 هزار تومان

مجموع کل : 245 هزار تومان

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی