دفترچه یادداشت زندگی

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری / گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

دفترچه یادداشت زندگی

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری / گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خریدهای خودم برای عید نوروز 1399

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ق.ظ

سلام . سال نو مبارک

هر چند بخاطر شیوع بیماری کرونا ، امسال عید نداشتیم و مردم به عید دیدنی نمی روند اما من امسال مثل سالهای گذشته بخاطر فرا رسیدن سال نو ، برای خودم خریدهایی داشته ام . دو تا شلوار ، یک عدد پیراهن ، یک جفت کفش چرم و یک جفت صندل برای خانه .

 

یک عدد پیراهن طرح لی جنس خیلی خوب : قیمت 110 هزار تومان

 

دو عدد شلوار جنس ترک خیلی عالی و راحت : هر کدام 280 هزار تومان - دو تا شلوار با تخفیف شد : 510 هزار تومان

چون جنس واقعاً عالی هست واسه همون دو تا خریدم . یکی زغال سنگی و یکی رنگ طوسی 

 

 

یک جفت کفش چرم قهوه ای خریدم 140 هزار تومان

 

 

یک عدد کمربند خوب خریدم برای شلوارم - 70 هزار تومان

 

یک جفت صندل برای خانه گرفتم 55 هزار تومان

 

این کت کتان رو سالهای قبل خریدم ولی چون خیلی خیلی کمتر تنم کردم نو هست و عید امسال تنم میکنم

 

خرید های خودم در مجموع شد : 785 هزار تومان 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی